• Plus Economía, Volumen 10 - Número 2 (2022) Edición Completa. 

      Camargo, Esmit B.; Quiróz, Kenia; Herrera, Rafael; Quesada Rosales, Ariella; Tristán Jiménez, Arianna; Tristán Jiménez, Arianna; Anaya G., Eira N.; Dufau A., Yajel N.; Montenegro, Elsa I.; Amaya de Mayorg, Mixela; Jiménez, Betzaida; García, Argelia; Arcia, Israel; Colindres de Morales, Brenda; Valverde Batista, Reyes Arturo; Ching,Yermaline; Espinosa-Fernández, Eric; Soto-Ortigoza, Maricarmen; Padrón-Valero, Jorge Luis; Moya, Moisés; Espinosa, Eric (Universidad Autónoma de Chiriquí, 2022)
    • Vídeos streaming: herramienta del marketing digital para optimizar la interacción con los clientes en tiempos de pandemia 

      Ching, Yermaline; Espinosa-Fernández, Eric (Universidad Autónoma de Chiriquí, 2022-07-14)
      Companies have oriented their marketing strategies towards meeting customer needs. But with the digital age, have there been many changes in how to handle the new digital marketing? Therefore, the general objective ...